گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور با استاندار خراسان رضوی| پیگیری وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) روزنامه تایمز اوراسیا از فعالیت ۲۳ گروه بزرگ تروریستی در افغانستان خبرداد درخواست ایتالیا از رژیم صهیونیستی برای پایان عملیات نظامی در رفح رئیسی در مصلی ساری: استفاده از تولید داخل برای ما در اولویت است برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان رضوی | وزیر کشور: خسارات سیلاب مشهد را حل و فصل می‌کنیم + فیلم عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد: عملیات وعده صادق مفهوم ایران قوی را در معرض دید قرار داد افسران میدان جنگ شناختی با دشمن، اصحاب رسانه و روابط‌عمومی‌ها هستند حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت»
سرخط خبرها

نماینده روسیه در وین: تهران مدت‌هاست که غنی‌سازی ۶۰ درصدی انجام می‌دهد

  • کد خبر: ۱۱۷۵۵۱
  • ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
نماینده روسیه در وین: تهران مدت‌هاست که غنی‌سازی ۶۰ درصدی انجام می‌دهد
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش نوشت: ایران مدت‌هاست در پاسخ به سیاست فشار حداکثری که توسط ترامپ آغاز و توسط بایدن ادامه یافت، اورانیوم را تا ۶۰ درصد غنی‌سازی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی توییتری به جنجال برخی رسانه‌ها درباره پیشرفت‌های هسته‌ای ایران واکنش نشان داد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «برای اینکه دقیق باشیم، ایران مدت‌هاست در پاسخ به سیاست فشار حداکثری که توسط ترامپ آغاز و توسط بایدن ادامه یافت، اورانیوم را تا ۶۰ درصد غنی‌سازی می‌کند».

اولیانوف در ادامه تاکید کرد: «اما عالی‌ترین مقام‌های ایران مدت‌ها پیش، به صراحت اعلام کرده‌اند که تهران تولید سلاح هسته‌ای را رد می‌کند».

جنجال رسانه‌ها علیه ایران پس از آن آغاز شد که «کمال خرازی» رئیس شورای راهبردی روابط خارجی روز گذشته در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت که «گفت‌وگوی مستقیم با واشنگتن با توجه به دیوار ضخیم بی اعتمادی و سیاست‌های آمریکا سخت است. برکسی پوشیده نیست که ما توانایی فنی ساخت بمب هسته‌ای را داریم، اما تصمیم به انجام چنین کاری نداریم. فقط در عرض چند روز غنی‌سازی اورانیوم را از ۲۰ درصد به ۶۰ درصد رساندیم و به راحتی می‌توانیم آن را تا ۹۰ درصد برسانیم».

جمهوری اسلامی ایران بار‌ها اعلام کرده است که هیچ قصدی برای تولید سلاح هسته‌ای ندارد و تولید تسلیحات کشتار جمعی در دکترین این کشور قرار ندارد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->